reklama

Okrádanie na Tiestovi

Minulý piatok som sa bol s priateľmi pozrieť na párty v Inchebe. Tiesto, hádam najlepší a najuznávanejší DJ v súčasnosti na svete. To sa nevidí tak často, aby aj Slovensko bolo takýmto koncertom poctené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
DJ Tiesto
DJ Tiesto (zdroj: zdoj: www.tiesto2005.sk)

Všetci, ktorí si kúpili drahé lístky ( 700 - 1000 Sk ) museli byť riadne nahnevaní. Tá slovenská drzosť už nemá obdoby a prekračuje hádam všetky medze.
Hovorím o "vyberačkách lístkov", teda o slečnách, ktoré kontrolovali lístky, ich pravosť a dávali ľuďom pri vstupe do Expo arény na ruku štítok. Nič zarážajúce na tom, pokiaľ by si slečny, sediace v aute nebrali celé lístky. A samozrejme časť vstupenky, či ústrižok nevrátili. Keď som sa na to jednej z nich spýtal, len drzo odpovedala v zmysle, že nestíhajú odtrhávať ústrižky od vstupenky. Ani na moje naliehanie mi lístok samozrejme nevrátila, ani ho inak neznehodnotila.... samozrejme... Dokonca som sa jej opýtal, ako si môžem byť istý, že môj lístok ešte raz prostredníctvom pokladne či komplica pred arénou nepredajú niekomu, kto ho nezohlal v predpredaji??? Nedosiahol som nič, akurát som sa opäť raz vytočil. Týmto pozdravujem aj organizátora Slovakia promotion... Podobne sa na vstupe správali ku všetkým, takže ak by som mal tipnúť, niekto sa poriadne nabalil. Iba za 100 lístkov x 700sk, by si niekto privyrobil 70.000. A určite ich opätovne nepredali iba 100 kusov. A dôvod prečo to tu píšem? Vážim si svoje zarobené peniaze, snažím sa vymienať teda hodnotu za protihodnotu. No teraz mám pocit, že som svojimi 1000 sk podporil "holohlavých"... No cítim sa byť ako klient podvedený a oklamaný. Uráža ma, ak si organizátor, prípadne ľudia ním zamestnaní myslia, že mi ostatní sme len tupé stádo, ktoré sa dá ľahko oklamať...

Richard Bolješik

Richard Bolješik

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent naÚstave medzinárodných vzťahov a aproximácie práva PF UK v Bratislave.V roku 2002 som ukončil žurnalistiku na UK. Pracujem v oblasti médií. ( 1998 VTV, 1999-2006 TV Markíza, 2006 TA3 ) Píšem, študujem a veľa cestujem. Narodil som sa v Bratislave v 1979.e-mail:studio8@chello.sk Zoznam autorových rubrík:  Ľudské právaZmizli zo scény... (interview)Úvahy na zamyslenieZo životaNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu